28 April 2017

Salah Satu Cara Dapatkan SIDE INCOME

Saya tidak menjual produk, kerana itu bukan kepakaran saya atau tepatnya, niat saya kurang kearah mencari duit dengan cara itu. Saya lebih suka bersembunyi dibalik tabir dunia ramai tetapi, masih dapat menikmati secangkir starbuck dengan kerja penulisan saya tanpa perlu mengganggu masa orang lain. 

..dan ini adalah kuasa part time job tanpa perlu mencurangi kerja hakiki.

Antara satu tugas yang sering dan selalu membuat saya suka part time job adalah 'promosi event' atau sekadar 'copy and paste' satu gambar lalu post ke media social seperti Twitter, Facebook atau Blog. Tidak perlu melakukan banyak tugas, cukup berikan dua minit dari 24 jam yang kita miliki dan bayaran akan masuk ke akaun kita. 
Salah Satu Cara Dapatkan SIDE INCOME
Income untuk 4 hari dengan beberapa post sahaja
Semudah itu ? Ya, semudah itu. Bayaran tidak semahal angan-angan, inginnya ratus ke ribu tetapi, itu sudah sangat cukup memadai. Hanya dua minit ! jika banyak minit yang kita berikan, bayaran juga akan meningkat. Apa pun, segala sesuatu harus dilakukan sesuai kehendak boss. 

Post gambar di Facebook dapat bayaran ? semestinya ! itu sebabnya kita harus bijak menghidu peluang yang ada. Saya yakini ada mata yang muak dengan gambar-gambar yang saya post kan di facebook atau instagram, jika benar anda muak...saya sarankan anda melihat fungsi kepada button-button yang disediakan oleh Mark Zurkerberg itu. Ada Unfriend/Block. Dipersilakan memilih salah satu darinya, jika sudah ada bibit-bibit muak terhadap post saya untuk apa bertahan menggenggam rasa itu. Pergi saja, tidak ada yang kecewa ! 

Post saya terkadang berbayar meski itu hanya sekeping potret awan atau, sebotol minuman. Kerja saya ringkas, sangat ringkas...dan saya dibayar.

Reactions:

0 comments: